אמירים

רכזות תכנית אמירים: ריקי רובין ומיכל האושנר
 
 
 
החל משנת תשע"ח מופעלת תכנית במסגרתה מופעלות בבית הספר מסגרות לימוד בית ספריות לתלמידים מצטיינים. בית הספר מפתח ומפעיל תכניות המטפחות מצוינות בית ספרית והמזמנות אתגרים חדשים למצטייני בית הספר.
 
התכנית המומלצת לטיפוח מצוינות מבוססת על מודל ההעשרה המשולש של פרופ' רנזולי. מודל זה הנו המודל הנפוץ ביותר בארה"ב ופורסמו לגביו מחקרים רבים המעידים על הצלחתו (ון טסל בסקה, 2007). התכנית מתמקדת בחשיפת תכנים ייחודיים שלא מתוך תכניות הלימודים הרגילות, ובלמידת מיומנויות חשיבה ובכללן מיומנויות חקר.
 
תכנית לטיפוח התלמידים המצטיינים בבית הספר ולקידום תרבות של מצוינות בית ספרית – במסגרת התכנית לומדים התלמידים קורסים מתחומי דעת שונים אשר נכתבו על-ידי מורי בתי הספר ומועברים על ידם.
 

בתשע"ח פעלו שתי קבוצות של אמירים:

1. הקבוצה של ריקי רובין שעסקה ביצירת עיתון בית-ספרי באנגלית (לשכבת ח).

מצ"ב לינק לעיתון שיצרו התלמידים בתשע"ח – https://www.flipsnack.com/riki27/amiramon-final.htm

2. הקבוצה של מיכל האושנר שעסקה בהקמת תחנת רדיו בית ספרית (לשכבת ז).

כניסה למערכת